سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نماز جمعه

حوزه/ معاون جذب و گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به این که ولایت فقیه سبب قوام همه امور در نظام اسلامی است، گفت: نماز جمعه نمایش همدلی و هم زبانی امت اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد تقوی، معاون جذب و گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، در مراسم معارفه امام جمعه جدید شهرستان ازنا استان لرستان با اشاره به جایگاه رفیع و ارزشمند نماز عبادی سیاسی جمعه در حکومت اسلامی، گفت: نماز جمعه خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است و دشمن همواره از صفوف به هم فشرده مسلمانان در این نماز دشمن شکن، هراس و واهمه دارد.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی یکی از برکات برگزاری نماز جمعه است، تصریح کرد: ائمه جمعه محور فعالیت های فرهنگی در نقاط مختلف هستند و باید برنامه ریزی های فرهنگی لازم با محوریت آنان انجام گیرد.

معاون جذب و گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به این که ولایت فقیه سبب قوام همه امور در نظام اسلامی است، خاطر نشان کرد: نماز جمعه نمایش همدلی و هم زبانی امت اسلامی است.

برپایه این گزارش، در این مراسم با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام هراتی مطلق، حجت الاسلام سید داوود شاهچراغی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان ازنا استان لرستان معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha